Wednesday 12 July 2017

Suplemen terbaik berasaskan protein dari kacang soya "non-GMO"


"Aduhh tiada masa nak sarapan. Kena gastrik lah pula."

Well, bagi mereka yang sibuk bekerja atau studen yang busy dengan kerja hakiki sememangnya akan skip brekpes atas alasan sibuk. Dan ini akan menyebabkan kepedihan pada ulu hati atau yang sering kita panggil sebagai sakit gastrik.

Apa beza soya shaklee dengan soya lain?

Dr.Forrest C.Shaklee


Soya shaklee adalah syarikat pertama yang telah mencipta makanan tambahan yang berasaskan kacang soya. Dr.Shaklee adalah orang pertama yang mencipta pengasingan protein pada awal 70-an.

Energizing Soya Protein (ESP) mempunyai kajian klinikal dan mempunyai kualiti protein yang tinggi. Kacang soya yang dihasilkan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" yang diproses pada kadar suhu yang rendah.

ESP Shaklee diperkaya dengan dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Oh ya! Satu hidangan bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada lemak, tiada asid urik dan mudah diserap dalam badan. Protein soya Shaklee juga mengandungi Indeks Glisemik yang rendah iaitu 39 yang menjadikan protein soya Shaklee sesuai diambil oleh mereka yang mempunyai masalah paras gula dalam darah abnormal.

Antara manfaat utama protein soya dalam ESP shaklee adalah:
  •  membantu membaiki semula kulit dan otot, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot serta protein membantu dalam mempercepatkan kesembuhan luka dan kesan parut. Itulah sebabnya protein soya shaklee dikategorikan dalam set kulit sihat dan cantik.
  • sebagai bekalan tenaga. Buat mereka yang sibuk atau dalam misi mengurangkan pemakanan karbohidrat seperti nasi boleh cuba amalkan protein soya ESP shaklee. Protein dalam kacang soya membekal tenaga dengan segera. jadi yang memilih instant foods atau junk foods, apa kata tukar selera anda kepada protein soya shaklee?
  • memelihara kesihatan rambut. Protein dalam kacang soya mampu membantu membaiki masalah rambut yang cepat beruban, rambut gugur dan membaiki masalah berkaitan pigmentasi.
[Testimoni pengambilan suplemen tambahan ESP]

Gambar 1: ESP membantu menurunkan berat badan

Gambar 2: ESP membantu turunkan berat badan, elak gastrik dan selesaiakn masalah kesihatan kulit

Gambar 3: Sebelum dan selepas gunakan set shaklee

Gambar 4: Kulit muka semakin nampak glowing dan makin cerah!!

Gambar 5: Selepas amalkan set kulit sihatdan cantik (ESP, vitamin C dan vitamin E)
Info tambahan

  • Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun, perubahan warna rambut, tumbuseran yang terbantut, masalah penghadaman.
  • Protein terdiri daripada 20 jenis asid amino dimana setiap satunya menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut kepada keperluan protein dan enzim.
Terima kasih dan selamat membaca.

Hubungi pengedar shaklee KK-Ranau,
017-8297529 (Ester).


No comments:

Post a Comment